Light Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Jag sålde mitt gamecube bara för det finns för mkt barn spel till det. Håller ni inte med om det. Game cube har för små kontroller!!!! ;) Redigerat 7 Februari 2004 av Halo_Master
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Det e inte roligt med barn spel! Ett ända barn spel som va roligt va Zelda! <_<
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Det e inte roligt med barn spel! Ett ända barn spel som va roligt va Zelda! <_< Zelda är roligt :)
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Ja det e ganska roligt. Det var väldigt svårt tycker jag... :D Redigerat 7 Februari 2004 av Halo_Master
CiR3 Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 JAg tycker att vissa bran spel e kul som tex. SSBM
Light Skrivet 7 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag vet inte vilket det e! ;)
Gäst Spelnisse Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 (redigerat) Det finns ju konungens återkomst och massa ej barn spel till gamecube och kontrollerna e ju goa! B) Redigerat 7 Februari 2004 av Spelnisse
Kassler Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 GAMECUBEN HAR f*n INTE alls det bara Barnspel! Och kontrollerna kanske är små men dom är f*n godare än xboxs orginalkontroller(inte S versionen).
Pippo Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 GAMECUBEN HAR f*n INTE alls det bara Barnspel! Och kontrollerna kanske är små men dom är f*n godare än xboxs orginalkontroller(inte S versionen). Så gå och banta snorunge!!! jag har xbox... Det är rätt anda. :)
Cocos Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 Jag sålde mitt gamecube bara för det finns för mkt barn spel till det. Håller ni inte med om det. Game cube har för små kontroller!!!! ;) BÖRJA BARA SNACKA SKIT OM GAMECUBE!!!!...Barn spel knappast! sen när börja t.ex Medal Of Honor.... och Sagan Om Konungens Återkomst finns ju till X-Box med så det måste betyda att det inns Barnspel till X-box också BRAIN!!!
Twix Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Skrivet 7 Februari 2004 det är absolut inte barn spel till gamecube!!!!!!!!!!! säg något barn spel då!!! :angry: :angry: :angry:
Rekommendera inlägg