Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nä jag har giraff nävar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men xbox dosorna är ju gjorda så att dom ska passa prefekt för händerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja men det misslyckades dom med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Origanalen är väl för stora men controller S är bra men bättre än gamecubes vettefan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jag tycker att dom lyckades utmärkt. det kommer bli svårt att komma i klass med dom kontrollerna för kommande konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 nepp ska vi slå vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 MEd controller S ja men inte Den stora! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jo, den är underbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 japp,nästan i klass med playstation Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Nej det funkar inte för mig så att det blir bekvämt med R knappen, Jag får sitta med 2 fingrar på den. Jag har beställt en Controller S nu för jag kände hur dom kändes istället. Goa som s*tan Alla har inte Värsta lagårdsväggen till händer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men lol... nes kontrollerna är skönare än gaystation kontrollerna.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Det håller jag med om Kannibalgäddan var bara ironisk där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg