Hoppa till innehåll

Game Cube Har Bara Barn Spel....

Light

Rekommendera inlägg

• Svar 131
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ps2:an är ju det sämsta påhittet någonsin , jag tror du är ganska ensam om dina åsikter, xthoz

jag är inte esnam om mina åsikter det finns säkert flera miljoner mäniskor som tycker att ps2 är bäst.. Redigerat av Xth0z
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jaha men de här personerna tycker det i alla fall inte: Kannibalgäddan, bongobob, coolsamus, Xboxplayer, Spelnisse, Cir3, Zelda_freak, saab, LuddE, Xade, Secred, Link the legend, Samfisher, Xray, Aerox_R_Style, Mr game, cocos, DonaldDuckGenius, FuskFreddie, 56253, si62, niklas_nosskire, Thierry Henry, third_antichrist_89, aidscunt för de har joinat min Hata PS2 klubb!!!!! vill du gå med? HAHA den sved!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kannibalgäddan

ja men ps2 e den töntigast konsollen som finns hr många bra spel har den??nja metal gear solid spelen e ju skitbra men det är det enda!

ni gaystation ägare(!) e ju säkert skitavundsjuka på att GS the twin snakes kommer till gamecube och inte tattiga ps2!!haha!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kannibalgäddan

ja men ps2 e den töntigast konsollen som finns hr många bra spel har den??nja metal gear solid spelen e ju skitbra men det är det enda!

ni gaystation ägare(!) e ju säkert skit avundsjuka på att MGS the twin snakes kommer till gamecube och inte tattiga ps2!!haha!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...