Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 bara för att du spelar på tattiga ps2 så behöver inte alla andra göra det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det tror jag också. det enda jag kan hålla med om att är gamecube är rätt ful. men gamecube äger ändå röven ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Aidscunt du kan ju joina min hata ps2 klubb om du tycker så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 klart! jag är med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Aidscunt du kan ju joina min hata ps2 klubb om du tycker så! joina!joina!!! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xth0z Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) Ps2:an är ju det sämsta påhittet någonsin , jag tror du är ganska ensam om dina åsikter, xthozjag är inte esnam om mina åsikter det finns säkert flera miljoner mäniskor som tycker att ps2 är bäst.. Redigerat 10 Februari 2004 av Xth0z Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jaha men de här personerna tycker det i alla fall inte: Kannibalgäddan, bongobob, coolsamus, Xboxplayer, Spelnisse, Cir3, Zelda_freak, saab, LuddE, Xade, Secred, Link the legend, Samfisher, Xray, Aerox_R_Style, Mr game, cocos, DonaldDuckGenius, FuskFreddie, 56253, si62, niklas_nosskire, Thierry Henry, third_antichrist_89, aidscunt för de har joinat min Hata PS2 klubb!!!!! vill du gå med? HAHA den sved!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xth0z Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men lol asså :lol: det där är bara 25 pers och det är bara typ 0.002% av jordens befolkning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jaha? och? det är ändå en 1/12 av forumets befolkning ungefär! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja men ps2 e den töntigast konsollen som finns hr många bra spel har den??nja metal gear solid spelen e ju skitbra men det är det enda! ni gaystation ägare(!) e ju säkert skitavundsjuka på att GS the twin snakes kommer till gamecube och inte tattiga ps2!!haha!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja men ps2 e den töntigast konsollen som finns hr många bra spel har den??nja metal gear solid spelen e ju skitbra men det är det enda! ni gaystation ägare(!) e ju säkert skit avundsjuka på att MGS the twin snakes kommer till gamecube och inte tattiga ps2!!haha!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Men hallå! det kan ju bara kom ut till gamecube av en anledning....det är inte värt att göra fler spel på Ps2 efter som det är ute! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg