Xth0z Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men det är bara ett ynka litet forum och 1/12 av forumet är ingenting om man jämför med jordens befolkning! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 jaså,e du också avundsjuk kassler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 MEn ge upp ditt barn! typ 6-7 mot en stackare som inte vet nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 "Dom kunde likaväl släppt MGS the twin snakes till xbox för att det är bäst".. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Kanske det men vi fick ju Substance. Jag tycker det är rätt bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ja men nöj dej me substance då.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Det gör jag, Jag var nära att klara en ny Hold up mission med Snake(mgs1) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 du har inte många kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Näpp men några. Snart blir jag anklagad för chatt i forumet så byt ämne nu...var var vi? just det, PS2 suger och hör sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xth0z Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Men hallå! det kan ju bara kom ut till gamecube av en anledning....det är inte värt att göra fler spel på Ps2 efter som det är ute! men hur trög får man vara? Ps2 är inte ute det är j*vligt många som spelar den! och angående bebis kuben så vart den ingen specielt stor succe och det vart inte bättre när dom släpte Zelda WW den vart en så stor flopp så att nästan ingen köpte bebis kuben så då vart nintendo tvugna att sänka priset till typ 700 men fortfarande köpte typ ingen den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 mmm visst...vi har metroid prime,wind waker,super mario sunshine,METAL GEAR SOLID THE TWIN SNAKES (HAHA), Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 (redigerat) Ta inte i så du skiter ner dig, Xtotte. Wind waker är allt annat än en flopp till skillnad från PS2. KOlla Aidscunts inlägg för någon sida sen och kolla. Redigerat 10 Februari 2004 av Kassler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg