Dragonstalker Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Det finns ingen fisk över 20 pounds, men det ska finnas en ål som man kan fånga som väger runt 35 pounds, men som man ser väldigt sällan och som är väldigt svår att fånga. Själv har jag aldrig sett den. Min största på 17 tror jag.Har också hört nåt om en jätte ål (när jag var mindre dock). Om det är någon som har info om den existerar så säg det järna i den här tråden för jag är interserad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Den som jag fick kan ha varit en ål för den va mkt längre än dom andra o såg annorlunda ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 12 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2006 Den som jag fick kan ha varit en ål för den va mkt längre än dom andra o såg annorlunda ut Kunde du lämna in den till gubben?!? Har du kvar den filen med fisken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 13 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2006 Nej jag kunde inte lämna in den hos gubben och ja jag har kvar filen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Har för mig att jag fått en på 21 pound. Runt 20 var det då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 tänk, Ett Mini spel i ett Zelda spel har skapat massa myter!! :P Iallafall, jag har fångat den på 20 pounds. (Och fått "Dykar klotet".) :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 det finns bara upp till 20 pounds och om man lyckas fånga den fisken så får man gold scale som gör att man kan dyka jättedjupt. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 27pou8nds det var en ful fisk som simmade typ i mitten han gömde sig helatiden så det tog 40min att fånga ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheAvatar Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag har fått fisken som väger 20 pounds och fått dykarklotet som gör att man kan vara under vattnet i 8 sek tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 (redigerat) Fångat en på 20 :) P.S 10 sek gör "dykar klotet" som heter Golden Scale Redigerat 23 Juli 2006 av Venomblade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst undeadmaster Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 mitt är 20 pounds..... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag har fått en på 20 pounds 3 gånger. Dom får inte plats i akvariet eller på rutan men man får ett pris för den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg