Master_Tiko Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 men hur ska man göra för att få fram lösenordet :?: :?: :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 tryck L-,start, vänster så dyker lösenordssektionen upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 vad ska man ha dragonskinn(nåt sånt) till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 6 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2004 Lämna in till Blacksmith. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 En gång lämmnade jag Orcialion (nått sånt) och fick excalibur! Nästan lika bra som Sol-blade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darmani Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Tjo, jag behöver hjälp. Min bror har åkt tilli SW Atteka Islet. Han tog ner någon låda så att han kunde hoppa till en skattkista som är på en plattform vid ett stort vattenfall, och så sparade han där. Och jag kan inte komma därifrån, jag kan hoppa på två stycken pelare, men jag kan inte hoppa upp på lådan som är nerputtad i vattnet*om ni förstår på ett ungefär vart det ligger*... så hur ska jag göra för att komma därifrån, jag har försökt med allt känns det som!! *Panik, Hjälp!!* :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2004 Hmm... Jag har för mej att det finns nått return to last sanctum trick för just sådana tillfällen men jag kommer inte ihåg det... fråga någon annan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
56253 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag har läst nånstans att man ska trycka L-R-START så kommer man till närmsta sanctum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Kan nån hjälpa mig?+ Jag har fastnat i nån öken.Man måste gå igenom den för o komma till madra ju! Och man ska typ putta en pelare men man kommer inte bakom. Hur ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 du ska använda Pound på dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 (redigerat) Jag tror jag inte har pound.Var får man den? Jag har mind read,lash,move,retriet,och en till.men iten pound! Redigerat 20 Februari 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 du kan inte vara där du e utan pound. kolla i dina item's om du har pound block elle nått sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg