BloodMan Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 kommer det komma en 3:a? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 En sak tycker jag e konstig, i hl1 dödar man ju zombie-"ledaren", hur kan det då finnas zombies i hl2? :huh: Du undrar hur utomjordingarna kom, dem kom väl ändå när olyckan skedde, så det är väl inget mysterium... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det är ju det som är så skoj med HL. Storyn är så hemlighetsfull. Det är väl så att Gordon Freeman inte vet så mycket om vad som har hänt. Man är Gordon och ska rädda världen och ta reda på hur allt har gått till och ta reda på mer om sitt förflutna kanske. För i HL1 får man väl inte veta så mycket om hans förflutna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salt-Popcorn Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Asså fatta! det e inga "Zombies!" Dom e Aliens om du kollar på deras huvud så ser du att det e typ en krabb liknande alien som sitterfast där.. dom styr människornas kroppar som dom ahr dödat! så det e inga "Zombies!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 det hade ju inte varit hl2 utand zombies ffs! dock hade det varit lite roligare om fienden dog på headshot, och om vapnen var lite roligare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Asså fatta! det e inga "Zombies!" Dom e Aliens om du kollar på deras huvud så ser du att det e typ en krabb liknande alien som sitterfast där.. dom styr människornas kroppar som dom ahr dödat! så det e inga "Zombies!" Inte? Dom är ju döda människor som lever? Det är zombies? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 (redigerat) Asså fatta! det e inga "Zombies!" Dom e Aliens om du kollar på deras huvud så ser du att det e typ en krabb liknande alien som sitterfast där.. dom styr människornas kroppar som dom ahr dödat! så det e inga "Zombies!" Det är visst Zombies. VALVE har själv klargjort det. Dom heter Zombies punkt slut. Dom är levande döda vilket är Zombies. ShitBreakSean: Ja, vi vet att monstrerna kom fram genom en portal. Men hur? Varför, var det G-Man som orsakade det? :) Redigerat 2 Augusti 2006 av LillBerra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Detta är ju nästan värt att skapa en debatt om på Debatt delen av forumet:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Det har du rätt i :) BTW, The Dark Elf, aldrig stavas aldrig med två LL, men alltid stavas alltid med två LL :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammstein_lover Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 HalfLife 2 är ju inget spel som man klagar över. Men jag tycker inte att zoombierna passar in i spelet. Resten har jag inga invändningar mot. Men inga zoombies, HELT FEL. Vad tycker ni om HL2 i sig. Finns det något att klaga över? själv tycker jag hl2 suger <_< det e nog det sämsta spel som släpts hittils tycker hl1 e 100x bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Jag tycker Half-Life och Half-Life 2 ligger lika. Dom är grymma på olika sätt. Men dom har den gemensamma känslan som VALVE lagt i spelen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag tycker att half-life är lite tråkigt, spring runt i ungefär likadana miljöer, döda samma monster och soldater. Half-Life 2 är det ju lite mera variation på dock är det skitlånga laddningstider på hl 2 :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg