Hoppa till innehåll

Dåligt I Hl2


ELF
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är ju det som är så skoj med HL. Storyn är så hemlighetsfull. Det är väl så att Gordon Freeman inte vet så mycket om vad som har hänt. Man är Gordon och ska rädda världen och ta reda på hur allt har gått till och ta reda på mer om sitt förflutna kanske. För i HL1 får man väl inte veta så mycket om hans förflutna...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså fatta! det e inga "Zombies!" Dom e Aliens

 

om du kollar på deras huvud så ser du att det e typ en krabb liknande alien som sitterfast där.. dom styr människornas kroppar som dom ahr dödat!

så det e inga "Zombies!"

 

Inte?

Dom är ju döda människor som lever? Det är zombies?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Asså fatta! det e inga "Zombies!" Dom e Aliens

 

om du kollar på deras huvud så ser du att det e typ en krabb liknande alien som sitterfast där.. dom styr människornas kroppar som dom ahr dödat!

så det e inga "Zombies!"

 

Det är visst Zombies. VALVE har själv klargjort det. Dom heter Zombies punkt slut. Dom är levande döda vilket är Zombies.

 

ShitBreakSean: Ja, vi vet att monstrerna kom fram genom en portal. Men hur? Varför, var det G-Man som orsakade det? :)

Redigerat av LillBerra
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HalfLife 2 är ju inget spel som man klagar över. Men jag tycker inte att zoombierna passar in i spelet. Resten har jag inga invändningar mot. Men inga zoombies, HELT FEL.

 

Vad tycker ni om HL2 i sig. Finns det något att klaga över?

 

 

själv tycker jag hl2 suger <_< det e nog det sämsta spel som släpts hittils

tycker hl1 e 100x bättre

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...