Energy Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 Varför får man inte diskutera fildelning? Så länge man inte tipsar så borde det vara okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2006 därför att fuska.se är ett av Sveriges största forum, och kan därför inte befatta sig med olagligheter. Eller nåt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Som typ the pirate bay gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Får någon sida befatta sig med olagligheter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Det är ganska självklart varför det är förbjudet och diskutera om det här ämnet, det är inte lagligt. Xade: Jag tror inte det, förhoppningsvis inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Snart kommer det bli lagligt, jag lovar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 (redigerat) EDIT: Redigerat 6 Juli 2006 av MagiskaBarnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Varför får man inte diskutera fildelning? Så länge man inte tipsar så borde det vara okej. Det går inte att disskutera filedlning utan att tipsa om det vare sig man vill eller inte. Om du tex skriver "Jag laddade nyss ner detta spel och tycker att det är helcoolt" så kommer folk antingen skriva i tråden eller skicka PM med ett liknande svar: "Vart laddade du ner spelet?" vilket är att uppmana till fildelning (dvs frågan). Förövrigt så är det strängt förbjudet att ens disskutera fildelning på något som helst forum, dock så får man samtala om någon artikel som förbjuder fildelning eller vice verca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Jag tyckte också det var lite synd, innan jag förstod att det var därför att Admin inte vill ha ett olagligt forum och få farbror blå efter sig. Bra val av honom, skulle aldrig våga ha diskutionner om fildelning acceptabelt i ett så här stort forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Man får säga vad man tycker om fildelning t.ex. Jag tycker förbjudningen mot fildelning är dåligt. Det är okej. Men man får inte säga. *Det här programet blablabla* är så där osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Tycker att det är en bra regel då fildelning är olagligt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Jag är för fildelning, och jag tycker det ska kunnas pratas om i forumet. Men det är såklart Admins val. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.