BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 vilken tycker ni är den bästa tv serien och varför ?? jag tycker att Lost är bra eftersom det är spännande nästan hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Prison Break är en otroligt spännande fängelseserie. Den handlar givetvis om att ett par fångar som ska rymma. Om ni har sätt serien vet ni att den är väldigt bra, längtar redan tills de kommer fler avsnitt som visas på tv. Ett geni i familjen brukar jag med kolla på mycket, en rolig familjekomedi. The Simpsons är också det är jättebra komediserie. Jag har många favoritserier. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Seinfield! :o Skrattmartyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 5 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 jag kollar på family guy också väldigt dålig humor :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 The Simpsons, Vänner och The O.C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Prison Break, Lost, Scrubs, Seinfeld, Family Guy och Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Simpsons, family guy och desperate housewives Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 Prison Break! kan inte vänta tills det börjar igen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 olika men mest simpsons, Family Guy Dirty Sanchez, Wildboyz, Scrubs och Jackass.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 7 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2006 South Park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 (redigerat) Simpsons :D Redigerat 8 Juli 2006 av The_Dark_Yoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 8 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2006 Lost,24 och The Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.