Tux Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Den här tråden är för dom som vill diskutera final fantasy-spel! Ni som tycker att final fantasy suger behöver inte skriva nåt alls. Själv tycker jag att dom är så in i h***ete bra! Nån som håller med? Tidus---->:medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Såklart, Final Fantasy serien är en klassiker. Men jag är inte ett lika stort f*n till Playstation 2 kollektionen. Jag gillar mer dom gamla godingarna, till SNES och NES. Och för att inte glömma spelen till PS1, Final Fantasy 7 som exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 (redigerat) final fantasy är bra spel, III, VI, VIII, IX är dom bästa enligt mig, har inte spelat VII så mycket så. finns dock mycket bättre spel än FF. Redigerat 9 Juli 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 9 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2006 Håller med larath FF e bra men inte bäst :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tux Skrivet 10 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2006 Joo, men mina favoriter är VIII och X. Btw, är det någon mer än jag som tycker att det suger att FFXI blev ett onlinespel på datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 11 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Ix är bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tux Skrivet 11 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2006 Ifall att du menar 11: Det kanske är bra, jag vet inte (Min mamma låter mej inte spela det det kostar för mycket.), men jag tycker inte om att dom gjorde det till onlinespel på datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 15 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2006 bryter inte denna tråden mot §1.12 ska officiella spel trådar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg