Kanji Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Naruto 1 finns nog på svenska nu... Men min favorit är Neon Genesis Evangelion Finns det en Evangelionmanga? =o visste jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 Den har kommit till bok 7, hitils... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DOG_Cool Skrivet 14 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2006 :ph34r: Jag Gillar Naruto Och Ramna 1/2 Dom Är Roliga Men Även shaman king är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Läser Snowdrop, Inu yasha o läste K2. Det e fem böcker bara :( . Men den e as bra :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Ett tips, Science Fiction Bokhandeln i Gamla Stan har en mycket stor kollektion av Manga, både Engelska och Svenska, mest Engelska då. Själv är 90% av min Manga kollektion på Engelska. Bara Dragonball böckerna som är på Svenska. Mycket roligare att läsa på Engelska, det känns lite tjatigt och töntigt ibland när det står på Svenska. Plus att man lär sig mycket Engelska också ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Manga och anime är kul... Läser one piece då och då, men har inte riktigt råd att köpa så många pockets som jag egentligen vill ha <.<' Ska nog åka in till gamla stan imorgon och köpa några iaf ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Jag har precis börjat läsa Ranma 1/2 den är faktist väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lovelii Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jahap... Man hittar ju mangaintresserade precis överallt :P Själv läser jag K2 (Kill me Kiss Me) Love Hina Chobits Power!! & ibland köper jag en tidning som heter Manga Mania... >:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOwnz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jahapp här kommer min lista: One Piece(Har läst hela serien,japanska) Naruto(har snart läst alla serier,har läst 321,japanska Ryu Deeper Samurai(Snaaart läst klart,japanska) Bleach(Nästan klart,japanska) Shaman king(Läst klart alla,japanska Dragonball z(läst klart alla,svenska XD) K2(Snart klar,japanska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Armiada Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jao! * älskar Card Captor Sakura * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Klara favoriter är: Fruit Basket Tsubasa Reservoir Chronicle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jahapp här kommer min lista: One Piece(Har läst hela serien,japanska) Naruto(har snart läst alla serier,har läst 321,japanska Ryu Deeper Samurai(Snaaart läst klart,japanska) Bleach(Nästan klart,japanska) Shaman king(Läst klart alla,japanska Dragonball z(läst klart alla,svenska XD) K2(Snart klar,japanska) Kan du Japanska? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.