Gäst Spirtual Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Får la säga Zakk Wylde ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Jag skulle precis som Pulpen ganska gärna sagt Frank. Dessvärre är Frank inte så överdrivet skickligt på just gitarr. Han är bara så hemskt bra musiker och att uttrycka sig, och att göra narr av folk. (:)). Emellertid kan jag tycka att det är just det som ska räknas, men nu var frågan vem som är bäst på just gitarr. Tragiskt nog får jag säga Hendrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Angus Young, absolut... AC/DC Rocks!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Hårmonster. :) Har för mig att någon annan i bandet hade ännu större hår xD tror det var typ den andre gitarristen eller basisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Mellanmjölk, i Transylvania Boogie spelar han som en stilfull vampyr med oanade beslut om hur han ska spela fram tonerna på gitarren. Det är helt makalöst. Det är musik, det är vad det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Dave Murray är riktigt bra. Men även Adrian Smith och Janick Gers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Kirk Hammet i Metallica är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Mick Thompson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Joey Jordison ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.