admin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Så j*vla snyggt, älskar det.. helt perfekt :D. Allt är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Asså, det ser lite mysko ut... Mario och allting...han tror han är så biffig. Men jag får väll leva med det. Ser soft ut i all fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Ser bättre ut än dom andra :) Men du kunde göra så man kan välja mellan flera skal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Meningen är att de bara ska finnas ett skal för att göra hela sidan enhetlig ;) 17 juni började jag arbeta med den nya sidan, nu blev den klar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Ok, kan du inte ta bort skal väljaren då? Eller kommer det flera skal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Duger => Måste lära sig alla kommandon etc först ^^ Snyggt iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Gillar inte det så mkt , för mkt runda saker,heh. xDDdd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Suveränt. Nu ser det ut som om admin jobbat mer på sidan än den föra. Suveränt. Jag ger 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Coolt, mina varningar är röda nu! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Det är väl nice, men det tar väl lite tid att vänja sig. Coolt iaf typ som alla andra stora spelforum :P Hoppas det kommer mer till skalväljaren, jag gillar inte blått så mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) admin detta har du verkligen gjort helt suveränt! :cool: :D Och jag har forum.fuska.se som startsida.. när jag öppnade internet explorer tänkte jag bara OMG WTF?!?!?!? ÄR JAG BANNAD ELLER VAD? (det stod åtkomst nekad) så pröva jag o gå in på google och det fungerade.. sen tänkte jag.. då skulle jag testa att gå in på fuska.se.. och jag såg ut så här jag lovar! ---> :o sen testa jag trycka på forum. F*N VA COOLT!! B) Redigerat 20 Juli 2006 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.