Katt Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Oj, oj, oj och oj upphöjt till en miljon. Först trodde jag att forumet hade laggat upp sig, när jag inte kom in på forum.fuska.se. Sen blev jag förvånad över den nya designen, d v s när jag äntligen kom in på forumet. Jag gillade den gamla mer, men som Coojo sa: man får väl vänja sig. Lägg till grönt skin, så ska jag inte klaga mer. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Snyggt skin och design. De nya funktionerna är jättebra, men som Escaflowne sa lite busigt att vissa saker är förflyttade. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Allting ser väldigt glest ut, tycker jag. :/ Det gamla är bättre. [EDIT] Det mesta är platt, och det är inte snyggt, tycker jag- Lite mer konturer vore brea. :) håller med. men för övrigt är det skitsnyggt. man får väl vänja sig som så många andra har sagt. EDIT: det gamla är inte bättre. Redigerat 20 Juli 2006 av DoS_37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Gillar det här skarpt!... enda problemet är att scrollningen i början av sidan blir hackig, för mycket länkar antar jag... jaja Jävligt snyggt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Forumet är väl läckert,men det där med att byta namn gratis är ju rätt irriterande eftersom jag nyligen har sparat ihop 5000 för att byta namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 mycket bra, admin så här ska en bra webbplats se ut B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Fick värsta chocken när jag öppnade siden : ) så jäkla snyggt ;) nice job admin :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) Forumet är väl läckert,men det där med att byta namn gratis är ju rätt irriterande eftersom jag nyligen har sparat ihop 5000 för att byta namn.. Du måste dock byta namn igen :S tror jag. Redigerat 20 Juli 2006 av noname Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Ja det måste han! inga mellanrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Var står det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag tycker att det är lite för ljust, jag menar vissa knappar syns knappt. Sen saknar jag "Visa nya inlägg" funktionen helt enormt mycket :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 "Visa nya inlägg" funktionen finns under "Min assistent" numera :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.