Kerby Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 "New super mario bros" till Nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Hmm tror det var NHL 07 Demo från AXA.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 FIFa 06. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 3 November 2006 Rapport Dela Skrivet 3 November 2006 Just Cause till PC.. Viva la revolucion! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 4 November 2006 Rapport Dela Skrivet 4 November 2006 Quake 4 till PC ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Det var The legend of Zelda - Nes Classics till GBA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 5 November 2006 Rapport Dela Skrivet 5 November 2006 Var väldigt länge sedan jag köpte ett spel men det senaste var (vad jag kan minas): Final Fantasy X-2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Crash bandicoot twinsanity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Det var riktigt längesen jag köpte ett nytt spel.Men det jag köpte senast måste har varit Resident evil 4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 battlefield2 och warcraft 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag fick Sudeki till PC imorse så jag har knappt spelat det än :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 9 November 2006 Rapport Dela Skrivet 9 November 2006 typ castlevania^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg