NightMaker Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Vad är meningen med et t15+ forum? Tycker det baraser larvigt ut. Vad är skillnaden på Allmänt och det forumet? fuska.se handlar bara om fuska.se och allm'nt handlar om mycket mycket mer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) Vad är meningen med ett 15+ forum? Tycker det bara ser larvigt ut. Vad är skillnaden på Allmänt och det forumet? Det är ju bra om man läser inläggen nogrannt innan man svarar på dom och gör bort sig totlat som i ditt fall. Tar det väl igen så kanske du förstår: Vad är meningen med ett 15+ forum? Vad är skillnaden på Allmänt och det forumet(Alltså 15+ och inte något fuska.se forum)? Hoppas du tänker efter så kanske du förstår vad jag menar >_>. Redigerat 26 Juli 2006 av Glasogonormen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Har du kommit hit för att förolämpa folk eller? Jag tror att admin vill hålla sexsnacket utanför allmäntforumet, därför finns 15+. En annan anledning kan vara att många av forumets äldre medlemmar har klagat på den låga åldern och den medföljade låga kvalitén på inläggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glasogonormen Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Har du kommit hit för att förolämpa folk eller? Jag tror att admin vill hålla sexsnacket utanför allmäntforumet, därför finns 15+. En annan anledning kan vara att många av forumets äldre medlemmar har klagat på den låga åldern och den medföljade låga kvalitén på inläggen. Vem har jag nu förolämpat som inte förtjänar det? >__> Aha, förstår. Det är ju bra tänkt. Fast tycker namnet är fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 hmm, femton åringar. skulle gissa att det snackas en j*vla massa sex där. (men det är bara en gissning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag fyller 15 om ca 5 månader. får vänta tills dess :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 hmm, femton åringar. skulle gissa att det snackas en j*vla massa sex där. (men det är bara en gissning) helt rätt men du kunde ha kollat igenom tråden innan du fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Helt ärligt så tycker jag inte att 15+ forumet passar in på ett spelforum, vill man snacka om sånt så finns det andra forum som är inriktade på sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Har du kommit hit för att förolämpa folk eller? Jag tror att admin vill hålla sexsnacket utanför allmäntforumet, därför finns 15+. En annan anledning kan vara att många av forumets äldre medlemmar har klagat på den låga åldern och den medföljade låga kvalitén på inläggen. Så du ser dig själv som den ultimata och slutgiltiga domaren som ska få förolämpa folk "bara för att dom förtjänar det"? Själv tycker jag att det låter som ett väldigt otrevligt sätt att leva sitt liv på. Men det är ju ditt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Säkert saker som EHE ni vet! saker! HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 orättvist, jag fyller år den 30 december så jag måste ju vänta hur länge som helst innan jag kommer in.. !! dem borde stoppa på året man fyller 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Men asså, Där man ska skriva in lösenordet så står det såhär : "Alla misslyckade försök loggas och du kan få dina rättigheter att göra nya inlägg indragna." Kommer man kunna skriva igen efter X antal dagar? Eller kommer man aldrig kunna skriva nya inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.