Hoppa till innehåll

15+


WASD

Rekommendera inlägg

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Glasogonormen

Vad är meningen med ett 15+ forum?

 

Tycker det bara ser larvigt ut. Vad är skillnaden på Allmänt och det forumet?

 

Det är ju bra om man läser inläggen nogrannt innan man svarar på dom och gör bort sig totlat som i ditt fall.

 

Tar det väl igen så kanske du förstår: Vad är meningen med ett 15+ forum? Vad är skillnaden på Allmänt och det forumet(Alltså 15+ och inte något fuska.se forum)?

 

Hoppas du tänker efter så kanske du förstår vad jag menar >_>.

Redigerat av Glasogonormen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du kommit hit för att förolämpa folk eller?

 

Jag tror att admin vill hålla sexsnacket utanför allmäntforumet, därför finns 15+. En annan anledning kan vara att många av forumets äldre medlemmar har klagat på den låga åldern och den medföljade låga kvalitén på inläggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glasogonormen

Har du kommit hit för att förolämpa folk eller?

 

Jag tror att admin vill hålla sexsnacket utanför allmäntforumet, därför finns 15+. En annan anledning kan vara att många av forumets äldre medlemmar har klagat på den låga åldern och den medföljade låga kvalitén på inläggen.

 

Vem har jag nu förolämpat som inte förtjänar det? >__>

 

Aha, förstår. Det är ju bra tänkt. Fast tycker namnet är fult.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du kommit hit för att förolämpa folk eller?

 

Jag tror att admin vill hålla sexsnacket utanför allmäntforumet, därför finns 15+. En annan anledning kan vara att många av forumets äldre medlemmar har klagat på den låga åldern och den medföljade låga kvalitén på inläggen.

 

Så du ser dig själv som den ultimata och slutgiltiga domaren som ska få förolämpa folk "bara för att dom förtjänar det"? Själv tycker jag att det låter som ett väldigt otrevligt sätt att leva sitt liv på. Men det är ju ditt liv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...