Hoppa till innehåll

Slipknot

Rekommendera inlägg

Tjoho.

Sitter på ganska mycket musiksidor nowadays, och märker att det finns rejält svängda och twistade åsikter gällande Slipknot. (Och övriga liknelser likaså)

Tänkte fråga ut er forumiter litegrann.

Skriv lite om Slipknot, det behöver inte vara mycket. Förklara varför ni tycker som ni tycker. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inget posetivt att säga om Slipknot, de är klart ett wannabe band som tror att de är ett metal band av någotslag men deras musik passar inte in i en riktig metal gener och maskerna gör dem bara oseriösa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

Jag tycker att Slipknot gör ganska bra musik. Men det hur många som helst som jag anser bättre. Jag skiter i hur bandet klär sig och så vidare. Jag lyssnar helt i enkelt på musiken i första hand och dömer inte ut ett band för att dom ser annorlunda ut.

Men kolla på Lordi istället. Dom är både dåliga och har ännu värre masker än Slipknot.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slipknot är mitt favorit band, jag gillar deras nu-metal musik. Jag vet inte varför jag gillar deras musik men den och dem är bäst. jag gillar deras sidoprojekt musik också, speciellt Corey Taylor och Jim Roots sidoprojekt Stone Sour :) .

Redigerat av sicworld
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att Duality och Wait And Bleed är ganska bra.

De har gjort några till bra låtar.

Men jag har alltid haft svårt att acceptera deras masker.

Sen tycker jag att de "vrålar" för mycket i vissa låtar,

som enligt min mening bara är gap och skrik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...