Slasktratt Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Tjoho. Sitter på ganska mycket musiksidor nowadays, och märker att det finns rejält svängda och twistade åsikter gällande Slipknot. (Och övriga liknelser likaså) Tänkte fråga ut er forumiter litegrann. Skriv lite om Slipknot, det behöver inte vara mycket. Förklara varför ni tycker som ni tycker. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Tjá, finns väl ett fåtal låtar som är bra. Men jag hatar deras masker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Vissa låtar är ganska bra, vissa inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Har inget posetivt att säga om Slipknot, de är klart ett wannabe band som tror att de är ett metal band av någotslag men deras musik passar inte in i en riktig metal gener och maskerna gör dem bara oseriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 älskar SlipKnoT =P dom är iaf på top 5 av mina favorit band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag hörde Before I Forget och Pulse Of The Maggots för nåt halvår sedan och tycker att de två låtarna är bra. Slipknot spelar speciell och annorlunda men riktigt bra musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamehame Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 WAAAAaaa>AAAAAsokjapoå :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag tycker att Slipknot gör ganska bra musik. Men det hur många som helst som jag anser bättre. Jag skiter i hur bandet klär sig och så vidare. Jag lyssnar helt i enkelt på musiken i första hand och dömer inte ut ett band för att dom ser annorlunda ut. Men kolla på Lordi istället. Dom är både dåliga och har ännu värre masker än Slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
>>>Error Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Vad jag har hört så har dom masker dels för att fansen inte ska bry sig om deras utseende utan deras musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 dom bär masker därför att dom tycker att hur man än ser ut kan man göra bra musik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Slipknot är mitt favorit band, jag gillar deras nu-metal musik. Jag vet inte varför jag gillar deras musik men den och dem är bäst. jag gillar deras sidoprojekt musik också, speciellt Corey Taylor och Jim Roots sidoprojekt Stone Sour :) . Redigerat 30 Juli 2006 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jag tycker att Duality och Wait And Bleed är ganska bra. De har gjort några till bra låtar. Men jag har alltid haft svårt att acceptera deras masker. Sen tycker jag att de "vrålar" för mycket i vissa låtar, som enligt min mening bara är gap och skrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.