ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag har sett att vissa medlemmar har mellanslag i deras namn, vilket inte jag kunde ha (ville heta The Punisher istället), så varför kan vissa ha den och andra inte? Och sedan så tycker jag att det är lite överdrivet att man ska behöva vänta i 1 år för att kunna byta igen. Typ 1 månad hade räckt, för jag vill sätta dit mellanslag i mitt användarnamn, och så måste jag vänta i 1 år för att behöva göra en sådan liten ändring (om det nu funkar över huvud taget). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Om det är så att du vill ha ett mellanslag, så kan du pm:a admin och fråga om det är okej, så kanske han ändrar det åt dig.. du kan testa, det är inte alltid det går, du måste ha ett bra skäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 det kanske inte är ett så bra skäl att det ser snyggare ut då :S men man kan ju alltid testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Ja, om du inte kunde göra ett mellanslag när du reggade dig, så är det väl ett ganska bra skäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jo, jag testar att fråga honom ;) har fått svar av admin nu, det var tydligen någon regel att man inte fick ha mellanslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 du kan ju använda _ (under sträck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Som sagt, det är en regel som säger att man endast får använda tecken (A-Z), (0-9) samt "_". De som har mellanslag har antagligen inte varit inloggade och inte bytt namn än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 (redigerat) Men Silver Star har till exempel inte bytit namn och han har varit online och skrivit i forumet. Jag trodde inte man kunde skriva i forumet om man inte bytat namn? :huh: Redigerat 28 Juli 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 VAF~N? Tänker aldrig INTE ha mellanrum, det är ett måste. Och man måste väl inte byta namn efter "Updaten"? -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Nej du får väl byta namn om du vill, det är inget måste. Men asså saken är den att du vill ju ha ditt mellanslag, vilket jag tycker är snyggt. Och du har ju varit här på fuska ett tag så du borde få ha kvar det. Om du sedan ska byta till ett annat namn så kan du nog inte ha mellanslag. Redigerat 29 Juli 2006 av Pettson3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Om någon/några månader så kommer det bli krav på byte för att kunna läsa/skriva inlägg. Detta då vi planerar att införa snabbadresser till presentationerna och en webadress kan kan b.la. inte innehålla mellanrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Om någon/några månader så kommer det bli krav på byte för att kunna läsa/skriva inlägg. Detta då vi planerar att införa snabbadresser till presentationerna och en webadress kan kan b.la. inte innehålla mellanrum. Admin plz gör så att det kostar 5000fm att bytan namn igen *PLZX* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.