Hoppa till innehåll

Användarnamn


Rekommendera inlägg

jag har sett att vissa medlemmar har mellanslag i deras namn, vilket inte jag kunde ha (ville heta The Punisher istället), så varför kan vissa ha den och andra inte?

Och sedan så tycker jag att det är lite överdrivet att man ska behöva vänta i 1 år för att kunna byta igen. Typ 1 månad hade räckt, för jag vill sätta dit mellanslag i mitt användarnamn, och så måste jag vänta i 1 år för att behöva göra en sådan liten ändring (om det nu funkar över huvud taget).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Silver Star har till exempel inte bytit namn och han har varit online och skrivit i forumet. Jag trodde inte man kunde skriva i forumet om man inte bytat namn? :huh:

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej du får väl byta namn om du vill, det är inget måste. Men asså saken är den att du vill ju ha ditt mellanslag, vilket jag tycker är snyggt. Och du har ju varit här på fuska ett tag så du borde få ha kvar det. Om du sedan ska byta till ett annat namn så kan du nog inte ha mellanslag.

Redigerat av Pettson3
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om någon/några månader så kommer det bli krav på byte för att kunna läsa/skriva inlägg. Detta då vi planerar att införa snabbadresser till presentationerna och en webadress kan kan b.la. inte innehålla mellanrum.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om någon/några månader så kommer det bli krav på byte för att kunna läsa/skriva inlägg. Detta då vi planerar att införa snabbadresser till presentationerna och en webadress kan kan b.la. inte innehålla mellanrum.

 

Admin plz gör så att det kostar 5000fm att bytan namn igen *PLZX*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...