sicworld Skrivet 14 November 2007 Rapport Dela Skrivet 14 November 2007 (redigerat) Axl Rose Redigerat 14 November 2007 av sicworld Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phrygian Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Dave Grohl. Sångaren i Foo Fighters, grymt bra röst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 (redigerat) Dave Grohl. Sångaren i Foo Fighters, grymt bra röst!Ja, men hans röst är dock lite fakad i hans CDs, jag har hört dem live, låter inte likadant..Själv tycker jag Jack Black har skön röst :D Redigerat 21 November 2007 av amOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Tupac, och Akon, young buck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 har redan svarat i tråden men har lyssnat sjukt mycket på soad på sistone så jag måste säga att Serj Tankians röst är sjukt skön :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Har ingen "Bästa" men jag är helt galen i Matt Tuck's röst (Bullet for my valentine). Jag måste ha minst en timmes dos av hans röst varje dag xD Annar har Celine Dion otorligt vacker röst. Dessutom Amy Lee (Evanescence) bra röst. Fast personligen håller jag mig till sångaren i Bullet for my valentine's röst :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Freddie Murcery-Queen hans sång och carisma slår allt. http://www.youtube.com/watch?v=MfYcKNqQoJo...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 27 November 2007 Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Förutom Daniel Lloyd Dave och Stian Thoresen så älskar jag Jan Thörnblom i svenska rockbandet U Thule Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Håller med Junior, Mercury var grym. Synd att han dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Vem har egentligen enligt er medlemmar musikvärldens bästa röst? Själv tycker jag att det är David Coverdale i Whitesnake, han har en alldelles fantastisk röst! =)Axl Rose i Guns n roses<3<3<3<333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 30 November 2007 Rapport Dela Skrivet 30 November 2007 Ajabaja, jag glömde någon som verkligen är värd att nämnas förut. Off course Tobias Sammet från Edguy. Han sjunger otroligt bra och har väldigt brett användningsområda på sin röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 Det kommer säkert en massa protester nu, men jag tycker faktiskt kelly clarkson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.