Iqaros Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jag själv kan inte alla regler och tvivlar starkt på att någon medlem utöver admin kan det. Dock så förstår man ju när en/ett tråd/inlägg bryter mot någon som helst regel, och precis som shacti sade kallas det för sunt förnuft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) jag förstår inte riktigt 1§28 menar dom att jag blir varnad om jag har mellanrum? §1.28 - Att använda ett namn som är längre än 15 tecken långt och innehåller andra tecken än "A-Z _ 0-9". Nej förmodligen inte men förmodligen kommer det inte att gå att använda ett sådant namn. Om du ändå lyckas med det så får du oftast byta namn. Alla regler behöver man inte kunna, bara man vet vad man får och inte får göra. Ta ett simpelt exempel från verkligheten: I princip alla vet väl att det är förbjudet att stjäla saker. Men hur många vet vilken paragraf i lagboken det står i? Man vet ju i regel vad man får och inte får göra, precis som flera andra sagt innan, sunt förnuft. Dessutom kan man oftast reglerna utan att veta det. Eller har jag fel? Om nu ingen på fuska förutom admin skulle kunna alla regler, betyder det att med största säkerhet skulle alla på fuska bryta mot åtminstone ett antal regler under en månads tid. Är det så? Nej. Redigerat 17 Augusti 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Jag anmäler då och då. Men ibland så är det någon annan som har anmält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 självklart anmäler jag! @ great gonzales: tänk på 1.19 också! det var väl det du åkte dit för? Han kanske inte har hittat på något bra namn än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Men om regelbrytaren ser att att hans\hennes inlägg har anmälts, så komemr denne att ändra den, vilket betyder att ingen tillsägelse\varning kommer att utdelas? Någon som kan svara på min fråga som jag har citerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Men om regelbrytaren ser att att hans\hennes inlägg har anmälts, så komemr denne att ändra den, vilket betyder att ingen tillsägelse\varning kommer att utdelas? Vi ser det inlägget HAN/HOn har anmält.Det sparas på ett ställe i servern och kan inte ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 När jag e osäker på en regel så öppnar jag ett nytt fönster och klickar in på reglerna ;). Inte så ofta men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag kommer inte ihåg reglerna så att jag kan göra en lista av dem. Men jag kan ändå se om något inlägg bryter mot reglerna, och då brukar jag anmäla ifall någon redan inte har anmält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.