Hoppa till innehåll

Anmälningar, Anmäl Allt Som Bryter Mot Reglerna


admin
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag förstår inte riktigt 1§28 menar dom att jag blir varnad om jag har mellanrum?

 

§1.28 - Att använda ett namn som är längre än 15 tecken långt och innehåller andra tecken än "A-Z _ 0-9".

 

Nej förmodligen inte men förmodligen kommer det inte att gå att använda ett sådant namn. Om du ändå lyckas med det så får du oftast byta namn.

 

 

Alla regler behöver man inte kunna, bara man vet vad man får och inte får göra. Ta ett simpelt exempel från verkligheten: I princip alla vet väl att det är förbjudet att stjäla saker. Men hur många vet vilken paragraf i lagboken det står i? Man vet ju i regel vad man får och inte får göra, precis som flera andra sagt innan, sunt förnuft. Dessutom kan man oftast reglerna utan att veta det. Eller har jag fel? Om nu ingen på fuska förutom admin skulle kunna alla regler, betyder det att med största säkerhet skulle alla på fuska bryta mot åtminstone ett antal regler under en månads tid. Är det så? Nej.

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer inte ihåg reglerna så att jag kan göra en lista av dem. Men jag kan ändå se om något inlägg bryter mot reglerna, och då brukar jag anmäla ifall någon redan inte har anmält.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...