admin Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Great Gonzales: Skulle kunna bero på att du skrev "anmäler" i ditt inlägg. Sedan så står ju följande i reglerna, "Finner du något inlägg som bryter mot våra regler så skall du anmäla det. Du gör det genom att trycka på anmäl-knappen under själva inlägget." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 det är det jag gjorde tyvärr har jag inte tillräckligt smart hjärna för att kommma ihåg alla 7:elva regler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 schysst. själv så anmäler jag när jag ser ett onödigt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 det är det jag gjorde tyvärr har jag inte tillräckligt smart hjärna för att kommma ihåg alla 7:elva regler Tror du din hjärna klarar av att komma ihåg "Jag skall INTE skriva "anmäler ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 (redigerat) man ska samtidigt komma ihåg alla regler Redigerat 12 Augusti 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Nej, det behöver du inte. Om du klickar förbi en tråd som du ser kanske bryter mot reglerna kan du ju öppna regelrutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag tvivlar på att någon här på sidan kan ALLA regler. Möjligtvis Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Regler är bara definitioner av något som kallas sunt förnuft. Alltså, man behöver inte minnas alla regler, det är bara tänka efter lite, kommer det här vara bra eller dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Jag brukar alltid kolla igenom reglerna lite då och då. Det är ett väldigt bra sett att lära sig de. Redigerat 14 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag brukar alltid kolla igenom reglerna lite då och då. Det är ett väldigt bra sett att lära sig de. Gör jag med ibland... exempelvis när jag väntar på svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag förstår inte riktigt 1§28 menar dom att jag blir varnad om jag har mellanrum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 självklart anmäler jag! @ great gonzales: tänk på 1.19 också! det var väl det du åkte dit för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.