Hoppa till innehåll

Raiku


bark
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 68
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Raikou finns i route 44 om man får vara exakt!

 

gå till route 44, surfa i vattnet till ön där det bara finns gräs, gå längst upp till höger i gräset så ska du möta raikou, och det kan inte vara ett sammanträffande att jag har hittat raikou där 3 gånger på nya sparningar!

 

och entei tror jag ska finnas nära goldenrod..har jag inte rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Raikou finns i route 44 om man får vara exakt!

 

gå till route 44, surfa i vattnet till ön där det bara finns gräs, gå längst upp till höger i gräset så ska du möta raikou, och det kan inte vara ett sammanträffande att jag har hittat raikou där 3 gånger på nya sparningar!

 

och entei tror jag ska finnas nära goldenrod..har jag inte rätt?

 

Dom springer runt hela tiden!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaså det gör dom?

 

inte på crystal!

 

dom börjar springa runt när man kanske en gång mött den/dom, och missat att fånga dom.

annars sitter dom stilla på sina ställen tills någon hittar dom.

 

och som jag har sagt i ett annat forum, jag har HITTAT dom på samma ställe 2 ggr i rad, route 44 och gräset i goldenrod city!

 

men om dom nu springer runt så är ett av ställerna där raikou kommer till, gräsplätten i route 44.

 

kolla på pokédexen hela tiden tills han kommer till stället.

 

för varje gång man kollar pokédexen har raikou bytt ställe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaså det gör dom?

 

inte på crystal!

 

dom börjar springa runt när man kanske en gång mött den/dom, och missat att fånga dom.

annars sitter dom stilla på sina ställen tills någon hittar dom.

 

och som jag har sagt i ett annat forum, jag har HITTAT dom på samma ställe 2 ggr i rad, route 44 och gräset i goldenrod city!

 

men om dom nu springer runt så är ett av ställerna där raikou kommer till, gräsplätten i route 44.

 

kolla på pokédexen hela tiden tills han kommer till stället.

 

för varje gång man kollar pokédexen har raikou bytt ställe.

 

Fel!!

För att dom springer förbi dej!!

Du möter ALLDRIG dom när man ser dom i spelet man kan bara möta dm med tur om dom springer vid det gräset man står i!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Fire är inte effecktivt på el(som sagt).Jag undrar om du mött magneton eller.

 

Och de legendariska hundarna flyttar sig när man kommer till en ny route,stad eller grotta.Mean look taktiken funkar inte då de kan roar.

 

lOL mean look gör så att dom inte kan fly!!!

Inte enns med roar då om dom gör den attacken då kommer det bara upp en annan från ditt pokemon part!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fire är inte effecktivt på el(som sagt).Jag undrar om du mött magneton eller.

 

Och de legendariska hundarna flyttar sig när man kommer till en ny route,stad eller grotta.Mean look taktiken funkar inte då de kan roar.

 

När Roar används av en vild pokémon så flyr den "automatiskt" oavsett om man gjort Mean Look. Används den däremot av en tränare (mot en annan tränare) så byts pokemonen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...