Dave37 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 nej så här var det. eld är effectift mot magnet pkmn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Raikou finns i route 44 om man får vara exakt! gå till route 44, surfa i vattnet till ön där det bara finns gräs, gå längst upp till höger i gräset så ska du möta raikou, och det kan inte vara ett sammanträffande att jag har hittat raikou där 3 gånger på nya sparningar! och entei tror jag ska finnas nära goldenrod..har jag inte rätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 nej! dom flytar sig runt jotho. kolla i pokedexet om du inte tror mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 flyg till stället "efter" det stället som han e på så brukar jag gö så då kommer han (tror jag :visslar: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Raikou finns i route 44 om man får vara exakt! gå till route 44, surfa i vattnet till ön där det bara finns gräs, gå längst upp till höger i gräset så ska du möta raikou, och det kan inte vara ett sammanträffande att jag har hittat raikou där 3 gånger på nya sparningar! och entei tror jag ska finnas nära goldenrod..har jag inte rätt? Dom springer runt hela tiden! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1Master1 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 jaså det gör dom? inte på crystal! dom börjar springa runt när man kanske en gång mött den/dom, och missat att fånga dom. annars sitter dom stilla på sina ställen tills någon hittar dom. och som jag har sagt i ett annat forum, jag har HITTAT dom på samma ställe 2 ggr i rad, route 44 och gräset i goldenrod city! men om dom nu springer runt så är ett av ställerna där raikou kommer till, gräsplätten i route 44. kolla på pokédexen hela tiden tills han kommer till stället. för varje gång man kollar pokédexen har raikou bytt ställe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 jaså det gör dom? inte på crystal! dom börjar springa runt när man kanske en gång mött den/dom, och missat att fånga dom. annars sitter dom stilla på sina ställen tills någon hittar dom. och som jag har sagt i ett annat forum, jag har HITTAT dom på samma ställe 2 ggr i rad, route 44 och gräset i goldenrod city! men om dom nu springer runt så är ett av ställerna där raikou kommer till, gräsplätten i route 44. kolla på pokédexen hela tiden tills han kommer till stället. för varje gång man kollar pokédexen har raikou bytt ställe. Fel!!För att dom springer förbi dej!! Du möter ALLDRIG dom när man ser dom i spelet man kan bara möta dm med tur om dom springer vid det gräset man står i!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 SM - Surmonkey sa i en tråd (som dom av nån puckad anledning tog bort) att det var lättast att hitta dom vid lake of rage. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 SM - Surmonkey sa i en tråd (som dom av nån puckad anledning tog bort) att det var lättast att hitta dom vid lake of rage. Dave37 you is my favorite!!Hmm det stämmer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Fire är inte effecktivt på el(som sagt).Jag undrar om du mött magneton eller. Och de legendariska hundarna flyttar sig när man kommer till en ny route,stad eller grotta.Mean look taktiken funkar inte då de kan roar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 4 September 2006 Rapport Dela Skrivet 4 September 2006 Fire är inte effecktivt på el(som sagt).Jag undrar om du mött magneton eller. Och de legendariska hundarna flyttar sig när man kommer till en ny route,stad eller grotta.Mean look taktiken funkar inte då de kan roar. lOL mean look gör så att dom inte kan fly!!!Inte enns med roar då om dom gör den attacken då kommer det bara upp en annan från ditt pokemon part! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 September 2006 Rapport Dela Skrivet 5 September 2006 Fire är inte effecktivt på el(som sagt).Jag undrar om du mött magneton eller. Och de legendariska hundarna flyttar sig när man kommer till en ny route,stad eller grotta.Mean look taktiken funkar inte då de kan roar. När Roar används av en vild pokémon så flyr den "automatiskt" oavsett om man gjort Mean Look. Används den däremot av en tränare (mot en annan tränare) så byts pokemonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg