WASD Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 om man är duktig så kan man göra hela sin gamla press till en flash film så behöver man bara betala för en flash film (men det blir jobbigt att uppdatera sidan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Men vad gör man med videorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Men vad gör man med videorna? Tittar på dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 En användare anser jag bara kan behöva just en Video. :/ Tycker inte om idén att kunna köpa det i affären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) Men jag har sett många som inte köpt föremålet och istället lägger in en länk till filmen i presentationen, är det tillåtet? Redigerat 17 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Personligen kan jag inte se något fel med det i någon regel men detdär får nog admin svara på när han kommer hit nästa gång för säkerhets skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Länka kan man alltid göra ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Nej :(! Jag kan inte ha min Ninjaloot film från wow utan och betala :( Jag som sparar till Ändra titel grejen :(! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Eftersom admin sa att det gick bra att länka så tror jag inte att din länk svävar i större fara, DonKeN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Köpte ljud i presen men det fungerar inte :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Isåfall borde du kontakta admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 CoDeR: Kanske du har gjort något fel? Dubbelkolla så att du har gjort allt helt korrekt innan du kontaktar Admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.