ajar Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Bra det här med de nya funktionerna. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Att få texten att blinka funkar inte för mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag som hade en så fin press & nu är allt HTML dissablat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Jag kan inte ha en ända bild, om jag ska lägga in en bild utan att ha nån tidigare. så står det ungf: Du kan inte ha fler bilder i din press, köp i affären eller dylikt. Varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Har du köpt så att du kan ha en bild i din press eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Kan man inte ha EN bild i pressen utan att betala ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Nej, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 va f*n... får inte jag ha min undertaker video längre :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Att ha filmer från YouTube verkar vara helt gratis, ska prova det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Klart du får! Köp en "Fler videos" i affären bara. :rolleyes: Måste man hålla på & köpa videos? Kan man inte ha en utan att behöva betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Ja, man måste "hålla på" och köpa för att ha filmer m.m. i presentationen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Klart du får! Köp en "Fler videos" i affären bara. :rolleyes: men det är ju skit att man skall behöva betala för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.