LillBerra Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Det Intressanta För dom som inte vet det, så kan man nu ladda hem hela Gamereactortidningar genom deras hemsida. Filen sparas i PDF som öppnas blandannat med Acrobat Reader. http://www.gamereactor.se/tidningen/pdf/ Det Roliga Ni kanske har sett ett filmklipp med en argsint tysk unge som blir förbannad på att sitt spel(?) inte fungerar. Det finns nu också en rolig översättning av det hela. :) Extra Hittade också det här klippet på en väldigt äcklig insekt i Bolivien/Bolivia. Det var allt. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vilken äcklig insekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Haha de videona var roliga. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Vilken damp unge ^^ Insekten var ju cool ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Tyskar du vet ;) insekten såg ut som min mormors soffa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Haha, den ungen är ju lugn och fin Insikten :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Den påminde mig om en katt. ;) Damp ungen har man sett förut. Har även fått intrycket om att Tyskar är sjuka. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 omg...min lärare visade mig den ngn gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Insekten var ju söt :wub: måste skaffa en sån :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Larven var fiin. <3 Lugn kille där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stefan_fox Skrivet 25 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2007 haha roliga :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.