Hoppa till innehåll

Rogue Talents

knölföda

Rekommendera inlägg

ja, på lvl 20 och under brukade jag missa jätte mycket med t.ex. Eviscerate, gouge.. det går inte att stärka dom med "better chanse to hit" eller nåt sånt, men om du ska vara sword eller mace rogue då ska du ha hemorrhage! det äger så hårt att det äger hårdare än hårt ! :P

(hemmorhage är först på lvl 35)

(annars kan du ha Cold Blood på 30, jag hade det)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker att du ska ta alla din talents och stoppa dom på world tree

(lite onödigt men ändå fick en halv server att skratta åt mig när jag sa det på general) (back to topic)

Jag tycker att du på högre lvl ska skaffa vapen som har Eqip:increases chance to hit by x%

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Talents kan tyvärr inte hjälpa dig, eller jo det kanske finns en som ökar chansen att träffa, men det minns jag inte nu. Allt som rogue-talents gör är att öka skadan eller crit-chansen eller förbättra/ge en ny attack.

Och sakru vad babblar du för skit, 80% hit vad säger det dig? Jag använder titan dps-count (jäkligt bra addon, skaffa det). Nej du, om du tror rogue missar mycket så har du fel, däremot så missar dom mer än vissa andra klasser men det kompenseras genom crits och snabbare slag.

Avslutningsvis så skulle jag vilja att du länkar dina vapen, för dom verkar alldeles för slöa för en rogue. Mina är runt 1.5-1.9 och funkar jättebra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...