knölföda Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 jag är en lv.17 rogue och missar gouge mer en vad jag träffar, och finnish the move missar jag också jätte ofta vad ska sätta på så detta inte häder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ja, på lvl 20 och under brukade jag missa jätte mycket med t.ex. Eviscerate, gouge.. det går inte att stärka dom med "better chanse to hit" eller nåt sånt, men om du ska vara sword eller mace rogue då ska du ha hemorrhage! det äger så hårt att det äger hårdare än hårt ! :P (hemmorhage är först på lvl 35) (annars kan du ha Cold Blood på 30, jag hade det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag gissar ni har snabba vapen i Main-hand? Det missar mycket och gör låga crits. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 nej jag har 2.90 och 2.80 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 dom är halv snabba... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Skaffa iaf ett slött i Main, och snabbt i off-hand, Btw så har Rogues väldigt liten Chance to hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 2.7 & 2.9 e inte särskilt snabbt!! och sakru har helt rätt i att rogues missar mycket, men slår snabbt ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Ghost Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 jag tycker att du ska ta alla din talents och stoppa dom på world tree (lite onödigt men ändå fick en halv server att skratta åt mig när jag sa det på general) (back to topic) Jag tycker att du på högre lvl ska skaffa vapen som har Eqip:increases chance to hit by x% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 ditt problem kan vara att du har låg fortfarande i weapon skillen.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Talents kan tyvärr inte hjälpa dig, eller jo det kanske finns en som ökar chansen att träffa, men det minns jag inte nu. Allt som rogue-talents gör är att öka skadan eller crit-chansen eller förbättra/ge en ny attack. Och sakru vad babblar du för skit, 80% hit vad säger det dig? Jag använder titan dps-count (jäkligt bra addon, skaffa det). Nej du, om du tror rogue missar mycket så har du fel, däremot så missar dom mer än vissa andra klasser men det kompenseras genom crits och snabbare slag. Avslutningsvis så skulle jag vilja att du länkar dina vapen, för dom verkar alldeles för slöa för en rogue. Mina är runt 1.5-1.9 och funkar jättebra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 har frågat alla mina andra vänner som är rogue och dem missar aldrig typ beror på lvl, så då undrar vad ska jag sätta min talents jag vill bli en PvP rogue just nu sätter jag dem på combat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 ja, combat och assaintion e bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg