Hoppa till innehåll

Runescape

Ceto

Rekommendera inlägg

hej alla som spelar runescape jag behöver hjälp vet nån vart man kan få tillbacka sin account om man glömt lösen o inte kan få till backa för vissa säger att de kan sidor som man kan få till backa sin account i från jag frågade en kille o han sa att man kan sno gubbar o jag vill sno tillbacka min gamla gubbe snälla nån hjälp mig! :( :( :( :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mega93

Jo, men i ditt fall är det lönlöst, det "killen" troligen menade var att om du blivit lurad eller hackad på din account kan du försöka lura den som lurade dig. Men eftersom du bara glömt lösenordet så går det ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej jag sa inget till han alla säger att det finns sidor som man bara behöver skriva in namnet o sen får man lösenordet! snälla nån säg!!

du får inte tillbaka accounten tro mig du måste ange dom förra lösenorden och ditt senaste tyvär var du dum nog som inte satte recovery questions du hade fått tillbaka den på ett kick :P :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nehe till och med en kille som hade snot min gubbe va inne på den o sa att han va på en sida som man kunde sno gubbar

EDIT:kan ni säga mig hur man går upp i level snabbt! :P

Redigerat av cetin
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...