Zantera Skrivet 15 April 2007 Rapport Dela Skrivet 15 April 2007 >_> skaffade den för längesedan! Tanka is teh shit... Olagligt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Köpte ikväll: Strapping young lad - City Strapping young lad - Heavy as a really heavy thing Bror köpte: Meshuggah - Nothing re-release Blackfield Devin Townsend - Ziltoid the Omniscient Anekdot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reger Skrivet 18 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2007 Beatles - Abbey Road för 12 kronor, köpt i Kina :lol: men den är äkta, tro det eller ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 vet ej, tyvärr.... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Köpte Björn Rosenström-Ett Jubileum som är sådär och Bullet for my Valentine-The Posion i typ torsdags.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 det här låter sjukt men det e sant, jag har ärligt taat inte köpt någon skiva någonsin och kommer kaske köpa K-Pist med soundtracket till Livet I 8 Bitar (C64) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 ehhhh vete f*n var så läääänge sen jag köpte nån film eller musik skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegd Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 Senaste skivan jag köpte var 10 00 days med Tool. Grymt bra skiva! Senaste jag laddade ner var nog Ultima Thule skiva Karoliner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sicworld Skrivet 21 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2007 senast köpt var Guns N' Roses - GN'R Lies Guns N' Roses - ''The Spaghetti Incident?'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Subzero Skrivet 22 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2007 >_> skaffade den för längesedan! Tanka is teh shit... Eller inte.. Laddade ned: Diskografi med 1349 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Senast köpta skivor är The Black Parade - My Chemical Romance och Dark Light - HIM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 29 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2007 Linkin Park - Minutes To Midnight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.