ajar Skrivet 13 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2007 Cattle Decapitation - To Serve Man Napalm Death - Scum Behemoth - Demigod Cannibal Corpse - Gallery of Suicide Cannibal Corpse - Gore Obsessed Morbid Angel - Gateways to Annihilation Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Freffus Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 köper inte skivor.. men den senaste måste va The poodles - Metall will stand tall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 ingen skiva men en musik dvd Tupac-Thug Angels Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 21 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2007 Jag beställde två st från ginza: The Best Of:Frank Zappa Megadeth:Greatest Hits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst errror Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 (redigerat) Behemoth - Demigod Cryptopsy - None so Vile \m/ ska beställa Nile´s nya också så fort det går (: Redigerat 24 Juni 2007 av errror Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Kan tyvärr inte ens minnas när jag hade råd med en skiva sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Senaste jag köpte var Billy Talent med Billy Talent. Och sen fick jag den signerad av de. Yippie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Symphony X - Paradise Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Senaste var The Ark: Prayer For The Weekend. Bättre låtar har man hört :( 5/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Freddie Hubbard: Best of, live and in studio Don Ellis Orchestra: Live at monterey Jan Allan: 70 En häftig storbandsplatta och två bra trumpetplattor. Nöjd, som f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 6 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2007 Ramones: We're Outta Here... deras sista konsert.. riktigt :cool:... :gitarr: Funderar på att köpa It's Glam Rock, men jag har inte råd just nu.. :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 14 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2007 Kommer inte ihåg.... tror att det var en Star wars-skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.