Amaeli Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 ooh! Jag köpte ochså soundtracket till Matrix, fast vet icke vilken del i trilogin, soundtracket tillhörde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Min senaste KÖPTA är en Eddie Meduza skiva, ca 3 år sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Hehe, sedan har man ju köpt singlar och sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Lilleman-Tonårstankar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Voice Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 System Of A Down - Hypnotise Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Senast KÖPTA? Uh, tror att det var typ "Makaronmix" som min pappa köpte åt mig när jag var liten. Sedan dess har jag nog inte köpt något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Muse - Black Hole Revelations Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 köpte JUSTIN TIMBERLAKES nya skiva kommer att dö snart :D älskar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Ooooo det va länge sen jag köpte en skiva men det va nog nån Michael Jackson skiva nån gång när jag va yngre .. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Iron Maiden - A Matter Of Life And Death Riktigt bra asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 Köpte ganska nyss System Of A Down - Hypnotise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 3 September 2006 Rapport Dela Skrivet 3 September 2006 Green Day American idiot skivan... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.