Swift9000 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag har försökt få igång trådlöst med ds ett tag med min Fm114p(trådlös netgear router) Men jag har aldrig lyckats,jag har prövat att slå in wep, ip, o allt manuellt,men ändå så fungerar det inte...har någon någonsin lyckats med fm114p? :huh: Jag vill inte köpa en sån där svindyr usb connector. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Din router har inte AOSS som krävs för att man ska kunna ansluta till den med DS. Så det finns bara 2 sätt, köpa en router med AOSS, eller köpa en Nintendo Wi-Fi USB Connector. Rekommenderar USB Connector, den är billigare än många routrar och den är väldigt lätt att få igång så man kan spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 min router har ej AOSS, men jag kan koppla till den med DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Va? hur menar du? min router har inte AOSS heller. Menar du att man inte måste ha AOSS!? *hoppas* :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 ja, man behöver ej det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Åh! hur gör du!?!?!?!? *very happy* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 man klickar på "search after a access point", som man gör i WiFi-Inställningarna, så letar den efter en trådlös router. sen när den hittat en router (om den gör det), så står dom listade på listan som kommer upp. hänglåsen visar om de är tillgängliga eller inte: blåfärgad och öppen: fri tillgång för uppkoppling rödfärgad och stängd:kräver att WEP-nyckeln fylls i innan man kan koppla upp sig gråfärgad och stängd:ingen tillgång till att koppla upp sig. kan bero på inställningarna på routern Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Ja men min hittar inte vår router även om jag sitter brevid den. Jag tror din har AOSS även om det inte står. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 ne... den har ej det. isånnafall så borde det finnas en knapp som slår på det på router. och om man bara kan koppla till AOSS-router, så borde det väl bara det finnas EN knapp på WiFi-inställningarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Öhhhh...okej. Jag fattar inte så mycket av det här med Router. Hur mycket kostar en USB Connector? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 450.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 jag har en trådlös router som det står wifi på men jag använder USB conector. PS. nån gång måste ni köpa wifi om ni ska vara online med Wii :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg