Gäst Soffan Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Nu tänkte jag bara starta en meningslös tråd om just denna underbara serien Elfen Lied. Den tog mig om hjärtat då jag såg klart den och jag kunde inte somna under natten då jag bara tänkte och tänkte om att inte kunde fatta att det bara är 13(+1) avsnitt. Så nu undrar jag med er andra. Har ni sett serien alls? För annars så kan man köpa serien på Sfbok.se. Dock bara upp till avsnitt 4. Eller fråga mig personligen om en annan utväg. :) Men aja. Släng ut era kommentarer! *Edit: http://www.animenfo.com/animetitle,1443,vr...elfen_lied.html Redigerat 13 Augusti 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 låter som en bra serie :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 har sett ett par avsnitt, tyckte att den var sådär men jag har inte sett så mycket men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Meningslös tråd NEJ :o Elfen Lied är den bästa Anime'n ever ffs :o Har Lucy som ava tillochmed ju :P Har sett hela serien om och om igen ca 5-6 ggr. Som sagt en Anime i världsklass :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Meningslös tråd NEJ :o Elfen Lied är den bästa Anime'n ever ffs :o Har Lucy som ava tillochmed ju :P Har sett hela serien om och om igen ca 5-6 ggr. Som sagt en Anime i världsklass :D That's my boy! :lol: Larath: Se alla avsnitten vetja då. De är ju bara 13(+1 OAV) avsnitt egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Man kan ju inget annat än att älska storyn och handlingen :o Blev tillochmed lite tårögd i slutet :wub: För alla som vill se den finns ju fansub. Jag fixade den så. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Låter intressant, tack för den. Har börjat kolla på anime nu igen efter att jag tagit en lång paus. Ska nog kolla in Elfen Lied. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Gör det. :) Det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Nu tänkte jag bara starta en meningslös tråd om just denna underbara serien Elfen Lied. Den tog mig om hjärtat då jag såg klart den och jag kunde inte somna under natten då jag bara tänkte och tänkte om att inte kunde fatta att det bara är 13(+1) avsnitt. Så nu undrar jag med er andra. Har ni sett serien alls? För annars så kan man köpa serien på Sfbok.se. Dock bara upp till avsnitt 4. Eller fråga mig personligen om en annan utväg. :) Men aja. Släng ut era kommentarer! *Edit: http://www.animenfo.com/animetitle,1443,vr...elfen_lied.html Handlingen verkar lite underlig, men som vi vet från en annan tråd så kan jag tydligen inte så mycket om animes. Det kanske är värt att kolla in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Elfen Lied är klart ett mästerverk den är bra uppbyggd storyn och musiken smälter otroligt bra ihop. Skulle gärna vilja läsa mangan eftersom serien fortsätter i den, men tyvärr finns den inte översatt till engelska ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Den fortsätter alltså i mangan? :o Och jag som nyligen hade raderat bort hela den för jag tyckte den var tråkig. :( Men de måste självklart fixa en vidare fortsättning på Animén! >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Vilka tider går det på tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.