ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Räknas fjortisfobi? :/ Det hoppas jag, isåfall tror jag att jag har den. Gillar inte fjortisar. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Jag kan erkänna att jag är helt fobifri. Samma här, iaf. så vitt jag vet, kanske har jag någon fobi som inte upptäckts :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag har Entomofobi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tomtebloss Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 hag har väl litte Akrofobi presis somm alla andra som har det här så kan jag mycket väll flyga eller sånt men ej stå på höga saker sen e jag väll lite räd för hissar jag såg på ett program när jag var litten där en hiss ramlade ner då blev jag jätte räd det är jag i nu faktist :cry: "skäms litte" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Tjejbaciller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Spindelfobi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Cellskräck. Inte typ baraa en liten bastu eller så, utan när det är så tajt att du knappt kan röra dig. Kan ha liiiite höjdskräck också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Har flygande insekter fobi ;) fy för getingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag ær rædd att bli øverfallen på en skit mørk gata i storstæder. T.ex Køpenhamn. Och lite Autofobi och Akrofobi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag har en annan fobi, men jag vet inte om man kan kalla det fobi: Jag är rädd för jämna siffror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Har ej fobier. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 hag har väl litte Akrofobi presis somm alla andra som har det här så kan jag mycket väll flyga eller sånt men ej stå på höga saker sen e jag väll lite räd för hissar jag såg på ett program när jag var litten där en hiss ramlade ner då blev jag jätte räd det är jag i nu faktist :cry: "skäms litte" Så du åker alltså inte hiss? En positiv sak är väl att du använder mer trappor då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg