TheUnnamed Skrivet 16 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 November 2006 (redigerat) Fin elva enda jag saknar är John Terry. Roligt med Shabaan i mål, han är bra. Världens (enligt mig) bästa målvakt är ju skadat Petr Chech Hoppas han kan komma tillbaka! Redigerat 16 November 2006 av Happyhenke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Fin elva enda jag saknar är John Terry. Roligt med Shabaan i mål, han är bra. Världens (enligt mig) bästa målvakt är ju skadat Petr Chech Hoppas han kan komma tillbaka! jag går väl lite på favoriter och jag är arsenal f*n så terry var inte på listan, dock har jag gillat mexes och chivu ett längre tag och hoppas dom utvecklas ännu mer, Shabaan har ju stått i arsenal med ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 ----------------------------Cech----------------- -----A.Cole---Terry----Helguera----R.Carlos----- ------------------J.Cole-----Lampard------------------ -------Ballack----------------------Makelele------------ - ---------Drogba-------Crespo--------------- Ganska många från Chelsea då men jag gillar dom och Real Madrid med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 17 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Jodu det var många från Chelsea återigen är Cole frågetecknet. Crespo njae, han är ju hos o Zlatan nu. Drogba känns helt rätt! Gjorde sitt mot Sverige är en av världens bästa forwards! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 17 November 2006 Rapport Dela Skrivet 17 November 2006 Målvakt: Casillas (Real Madrid) Backar: Cicinho (Real Madrid) Materazzi (Inter) Ferdinand (Manchester United) :cool: Lahm (bayen Munchen) Mitt: C.Ronaldo (Manchester United) :cool: Edmilson (Barcelona) Kaka (Milan) Giggs (Manchester United) Forward: Henry (Arsenal) Klasnic (Werder Bremen) :cool: Avbytare (5st): Gattuso (Milan) :evil: Rooney (Manchester United) :evil: Fabregas (Arsenal) Kovac (Juventus) Buffon (Juventus) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 November 2006 Rapport Dela Skrivet 25 November 2006 ----------------------------Cech----------------- -----A.Cole---Terry----Helguera----R.Carlos----- ------------------J.Cole-----Lampard------------------ -------Ballack----------------------Makelele------------ - ---------Drogba-------Crespo--------------- Ganska många från Chelsea då men jag gillar dom och Real Madrid med :P Jag byter ut Helguera mot Carvalhooch Makelele mot Arjen Robben missade dom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 November 2006 Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 (redigerat) Så här ser min drömelva ut: Målvakt: Iker Casillas Backar: Eboué, Fabio Cannavaro, Carles Puyol och Roberto Carlos. Defensiv mittfältare: Thiago Motta Höger mittfältare: Beckham Vänster mittfältare: David Beckham Offensiv mittfältare: Kaká Anfallare: Thierry Henry och Ruud van Nistelrooy Inte så nödj med Beckham men han får duga! Redigerat 28 November 2006 av Foxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 28 November 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2006 Så här ser min drömelva ut: Målvakt: Iker Casillas Backar: Eboué, Fabio Cannavaro, Carles Puyol och Roberto Carlos. Defensiv mittfältare: Thiago Motta Höger mittfältare: Beckham Vänster mittfältare: David Beckham Offensiv mittfältare: Kaká Anfallare: Thierry Henry och Ruud van Nistelrooy Inte så nödj med Beckham men han får duga! Ganska bra du verkar gilla Real Madrid :P Beckham platsar väll inte på den positionen direkt.. Jag ska ha satt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 Målvakt:Jens Lehmann Backar:Eboué,Toure,Puyol,Maikond(Stavning?han i Inter iafa, egentligen högerback men han kan säkert spela vänsterback oxå :P ) Mittfält:Ribéry ,Reyes, Fabregas, Källström Forwards:Henry, Drogba Bänken:Buffon, Edman, C.Ronaldo, Pirlo, Rooney va tyx? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 29 November 2006 Rapport Dela Skrivet 29 November 2006 (redigerat) Målvakt:Jens Lehmann Backar:Eboué,Toure,Puyol,Maikond(Stavning?han i Inter iafa, egentligen högerback men han kan säkert spela vänsterback oxå :P ) Mittfält:Ribéry ,Reyes, Fabregas, Källström Forwards:Henry, Drogba Bänken:Buffon, Edman, C.Ronaldo, Pirlo, Rooney va tyx? :D Tycker inte att Källström och Edman platsar. Har aldrig gillat Reyes häller. Skulle byta plats på Lehmann och Buffon. Men annars ser det bra ut. Redigerat 29 November 2006 av SpoWn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 30 November 2006 Rapport Dela Skrivet 30 November 2006 Jag tyckar att både Edman och Källström passar, men om du vill komma på några bättre så, gärna för mejj.. Jag tycker själv att Lehmann är bättre än Buffon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 1 December 2006 Rapport Dela Skrivet 1 December 2006 (redigerat) Målvakt: Iker Casillas (Real Madrid) HB: Cicinho (Real Madrid) MB: John Terry (Chelsea) MB: Daniel Agger (Liverpool) VB: Roberto Carlos (Real Madrid) HM: Steven Gerrard kapten (Liverpool) M: Junhino (Lyon) M: Gattuso (Milan) VM: Kaká (Milan) Anfallare: Thierry Henry (Arsenal) Anfallare: Ronaldinho (Barcelona) Redigerat 1 December 2006 av Nyllet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.