Dave37 Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 orka det. jag står för min åsikt tills motsatsen är bevisad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Här är alla som utvecklas med Dargonscale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Här är alla som utvecklas med Dargonscale Mm det har vi sagt i dom senaste inläggen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Dragon Scale är visst användbar med dragonair, det förstärker dens drakattacker om den håller i en Dragon Scale. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag erkänner mitt fel. Mezox: men den utvecklas inte? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 jag erkänner mitt fel. Mezox: men den utvecklas inte? Nej det gör den inte,den utvecklas i lv 55.Men villl du inte ha starkare pokemon?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg