Gäst Andreasswf Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 (redigerat) Var nu seriös hur ni tycker om eran skolmat... Försök att komentera rätterna eller tex potatisen (som det går rykten om) Min skolas potatis är jätteäcklig...Kall...För kokt...smakar ingenting... Oftast blir jag nästan ALDRIG mätt på min skola... Inte ens när vi har Pizza bla. Hamburgare... :blink: Tänkte att det var bra om jag tog upp detta... Om ni gillar något med skolmaten...Snälla ta upp det också! Redigerat 11 September 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Våran "potatismos" är pulvermos. Jag blir nästan aldrig mätt särkilt inte när det är pulvermos och "slask" det är en äcklig fiskröra. Jag brukar bli mätt när det är Köttfärsås och Sphagetti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 vi har pulvermos, potatisen smakar inget och är kall och 50% vatten typ. Köttbullarna och hamburgarna (öhumm, broskbullarna och broskburgarna) smakar skit! och all fisk mår man typ illa av, resten är ätbart men inte direkt omtyckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 De påstår att vi har bäst skolmat i komunen men ja, änsålänge har det inte vart några höjdarrätter :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Mi skola har blivit utsedd att ha godast mat i hela Sveriges skolor något år men jag vet inte vilket. Men för det mesta så är det ganska bra mat och jag blir oftast mätt och speciellt på spaghetti och köttfärssås och hamburgare m.m. Men det godaste vi har fått är ändå kyckling med ris och currysås. Det är iallafall bättre mat än påmin förra skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 Potatisarna på min skola är jätteäckliga, det känns som den är fyrkantiga och att dem inte har skalat dem, usch. För övrigt har jag inte hittat några större brister på skolans mat men det lär jag säkert göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Har f*n bara ätit en gång. :/ Men gött som f*n. Rostad lök har dem som man kan ta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Va är du rassist på något vis eller. Vad har du mot potatisen??? :angry: Nämen allvarligt. Potatisen är inte riktigt bra. Den kan vara lite vattnig ibland. Eller som idag, vi fick köttfärslimpa och kanterna var hårda som sten. Maten varier från bra till dålig under en dag. Men det är ju inte så konstigt. Det är inte så lätt att hålla reda på maten till en hel skola.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Potatisen i min skola funkar väl. Man kan inte direkt klaga, det är ju skolmat. Mätt blir man inte då det är så jäkla stressigt i matsalarna. Det är svårt att lugna ner sig och äta i lung och ro. Blir jag inte mätt så brukar jag gå till ICA och köpa korv :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Duger helt klart. Jag är tacksam för att jag får mat. Men dem borde försöka lägga mycket mindre lök i Pytten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Den duger ... men min förra skolas mat var dock betydligt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kilimanjaro Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 min skolmat går att äta för det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.