Gäst DonKeN Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ska du säga. Vi får alltid bara näringsrika maträtter. Jag gillade min förra skolas mat bättre men dem här duger. Min favoriträtt är Ris, Kyckling, och Currysås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 min skol mat suuuger.potatisen kommer färdikokt och värms i ungnen denär inte färdig kokat så den smakar skit.moset är pulver.riset är helt ihop klibbat och det är svarta prickar i bläää. Och det mästa smakar bara allmänt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 våran mat e bra, förutom den där fisksoppan som åsg ut som spya och smakade detsamma :spyr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 min skol mat suuuger.potatisen kommer färdikokt och värms i ungnen denär inte färdig kokat så den smakar skit.moset är pulver.riset är helt ihop klibbat och det är svarta prickar i bläää. Och det mästa smakar bara allmänt skit Ett tips är att skippa lunchen och ta extra lektioner i svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 min skol mat suuuger.potatisen kommer färdikokt och värms i ungnen denär inte färdig kokat så den smakar skit.moset är pulver.riset är helt ihop klibbat och det är svarta prickar i bläää. Och det mästa smakar bara allmänt skit Snälla nån går du fortfarande i 6:års?Så som Guggo sa. Ta Svenskalektioner istället för det. 1:Har du smakat på skit? 2:Du behöver inte gilla den men när du skriver då så känns det som om maten har förgiftat dig på något sätt :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Vi får ganska bra mat i skolan...utom allt som har med potatis att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 min förra skola den var helt okej bara att jag fick korv varje dag ungefär :angry: men på den här skolan gör dem varje dag någon skiiiiit god mat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Våran skolmat duger, även om man ibland får gräva lite i potatisen för att komma åt det ätliga. :rolleyes: Och i soppan kunde man skippa hälften av saltet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Jag har märkt (redan) att potatisen på vår skola är väldigt hård och den har ett slags skinn. Den är så äcklig att jag tappar aptiten. Jag har märkt (redan) att potatisen på vår skola är väldigt hård och den har ett slags skinn. Den är så äcklig att jag tappar aptiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 maten i skolan som jag går på är totalt oätlig vi vissa tillfällen. speciellt när det är potatis, annars går det väll att klämma i sig maten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkZtorm Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Ja, pulvermos och inte tala om spaghettin blää. De pinar oss med flit. Jag skulle hällre äta pappas hemlagade flygandejacob. :( Redigerat 6 September 2006 av DarkZtorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nemerlon Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Potatisarna på våran skola har ett hårt skal typ och jätte mjuk insida precis som ägg faktiskt. man kan få mycket nöje av dom på rasterna :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.