Lander Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Våran mat är för det mesta god. Har sett att många klagar på potatisen. Själv tycker jag att skolans potatis är god på hösten. På vintern och våren är dom typ mögliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Riktigt bra,men potisen är ju som sagt inte god någonstans på någon skola i hela sverige (typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Jag tycker att potatisen är okej för det mesta. Igår fick vi lasagne som var dn första goda rätten i matsalen på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2006 Våran mat är för det mesta god. Har sett att många klagar på potatisen. Själv tycker jag att skolans potatis är god på hösten. På vintern och våren är dom typ mögliga. mögliga lär de inte vara? :blink: isåfall skulle de nog inte få servera det.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkness Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Äckligt mat på min skola... hittar ibland hårstrån i min mat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 26 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2006 (redigerat) Innan var våra tallrikar och bestik fulla med snor, fett och matrester. Men nu har det förbättrats som tur är :). Och det börjar snart med riktigt potatis mos istället för pulvermos. Tjoho....!!!! Men fisk och sånt e tyvvär fortfarande äckligt. Redigerat 26 Oktober 2006 av Master_Adi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 (redigerat) -.- Alla är så j*vla taskiga mot mig, säger att potatis suger på eran skola :P Oppps... Glömde att jag inte heter DaPotatisen Lägre :P Redigerat 27 Oktober 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Äckligt mat på min skola... hittar ibland hårstrån i min mat.... Du kan alltid klaga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 den är faktiskt förvånansvärt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Martin116 Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Våran matt suger den är dö äcklig!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 27 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2006 Våran matt suger den är dö äcklig!!! :angry: eran matt? o du verkar väldigt negativ mot det mesta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.