Lynott Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 27 bland annat 3 svenskar :o resten utlänningar Typ som min klass då! ;D Går typ knappt 3 utlänningar på min skola =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 17 i min klass 7 killar och 10 tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 Typ 31st i klassen typ. ( Går i femman ) Är typ mest tjejer men ao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 22 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2009 23 elever i min klass :P Men vet inte hur många tjejer & killar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Just nu är vi 18 elever i klassen. Kommer dock börja sex till, inga fler. Var inte ni typ fyra i eran klass för inte allt för länge sen?.. Själv så har man tagit studieledigt så jag har ingen klass. Vad menas? Att jag har tagit ledigt från skolan & ska börja i skolan igen nästa termin. Hur kom det sig att du ville ha ledigt? (Nyfiken) Dålig klass, ännu värre linje, skoltrött så in i bomben. Sen så kände jag för att tjäna lite pengar också. Okej, men kan man bara hoppa in igen sen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 20-25 jag har ingen aning jag räknar oss inte så ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2009 hmm, tror vi är 31 eller 32. typ 50/50 mellan könen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 25 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2009 (redigerat) 33 eller 10. Det berorpå hur exakt man är. Enligt mig är vi 10. Redigerat 25 Januari 2009 av Yoshihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2009 27 bland annat 3 svenskar :o resten utlänningar Typ som min klass då! ;D Går typ knappt 3 utlänningar på min skola =D Utlänningar, huh? Så de bor inte i Sverige? <_< Jaja, det blev ju ny skola förra hösten (stod inte ut i den gamla), så nu är vi väl en 20-25 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 (redigerat) Vi är störst i skolan med 35 elever eller iaf var i början. Någon har slutat, men vi var tvungna att dela upp klassen i två delar när vi har data, hade inte tillräckligt med datorer, vi gör lika dant på byggkunskapen. Redigerat 27 Januari 2009 av MursCruento Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 24, 12 killar 12 tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheEagles Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Vi är väl omkring 23 elever i vår klass. =) Har inte räknat dom precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.