Hoppa till innehåll

Saddam Hussein


Gäst Andreasswf
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst sanpedrosghost

SAN PEDRO IS BACK! YOU CANT BAN ME!!

 

förra bannen, " Felet som uppstod var:

 

Ditt konto har tillfälligt spärrats. Spärren tas bort den 15/11-2033 01:50:24.

" AA TILLFÄLLIGT MY ASS DÖÖ FUSKA.SE!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 348
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

SAN PEDRO IS BACK! YOU CANT BAN ME!!

 

förra bannen, "  Felet som uppstod var:

 

Ditt konto har tillfälligt spärrats. Spärren tas bort den 15/11-2033 01:50:24.

"  AA TILLFÄLLIGT MY ASS DÖÖ FUSKA.SE!!

 

Varför ens skriva ett sådant onödigt inlägg.

 

Hursomhelst Saddam borde inte hängas utan han borde få ruttna i någon cell någonstans. Efter allt vad han gjort förtjänar han inte en snabb död.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker han borde få hängas tills han nöstan dör och sedan få tillbaka andan. Vänta tills han kan känna smärta igen och hänga igen. Och sedan fortsätta så ganska länge.

 

Eller tortering och sedan metoden jag ville.

 

 

Om någon är förvånad över mina lite stränga förslag så är det för att jag är kurd, och för att min pappa blev torterad i hans celler för att han var en stolt kurd som hjälpte kurder.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

SAN PEDRO IS BACK! YOU CANT BAN ME!!

 

förra bannen, "  Felet som uppstod var:

 

Ditt konto har tillfälligt spärrats. Spärren tas bort den 15/11-2033 01:50:24.

"  AA TILLFÄLLIGT MY ASS DÖÖ FUSKA.SE!!

 

Den ska gemföras långsamt så han lider. Dessutom så kan han rymma från fängelset, även dessutom så kan pengarna gå till fattiga barn eller något annat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker att du låter ömsint och snäll när du säger det Perisoreus :)

Själv vill jag tycka så, och skulle tycka så om jag fick välja mina känslor, men allt jag kan tänka är hur många människoöden han raserat under sina år som diktator.

Medans folk låg och svälte på gatorna, barn blev dödade för att de var kurder vilket är ett folkslag jag upfattat som mycket trevligt.

Det finns inga ursäkter för dessa nedvärderingar han gjort mot folk, och det finns heller ingen ursäkt för att döda en människa även om det är usama bin laden.

Usama bin laden förtjänar ingen hängning han förtjänar en god kaka och lite cash, Saddam hussein däremot är berättigad hans död.

Ja, jag var sarkastisk med kommentaren om Usama bin laden trotts att jag tycker han har ett finuerligt leende.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är alltid en förlust när en människa mördas, även om det är Saddam Hussein.

 

Du har ju inte ens känt hur det är och vara drabbad av Saddam Hussein så det är lätt för dig och säga!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är alltid en förlust när en människa mördas, även om det är Saddam Hussein.

 

Det var det mest skrämmande jag någonsin sett. Hur kan någon inte tycka att Saddam förtjänar döden. Efter alla han avrättat förtjänar han dödstraff en miljon gånger. Vad har du emot dödstraff egentligen, enligt mig är det bästa lösningen för mord, enligt mig är det enda lösningen till mord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv tycker jag att saddam hussein borde få en snabb död...

 

Ok han är en hemsk människa osv osv men om han sitter så kommer antagligen några av hans anhängare att antingen hjälpa honom att rymma eller hota med att döda folk om man inte släpper honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...