Guggo Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 En förlust kan aldrig vara något bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 14 November 2006 Rapport Dela Skrivet 14 November 2006 Den här tråden har spårat ur och det finns helt enkelt inget mer att säga. Tycker att många ut av er har en vidrig människosyn, dvs ni som tycker att han ska torteras. Det gör inte er till en bättre människa än Saddam utan en likgiltig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 En förlust kan aldrig vara något bra. Nej men jag menar inte på det sättet. Jag menar att det skulle vara bra om han försvann. Skrev att det skulle vara en bra förlust bara för att "skoja" till det lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 15 November 2006 Rapport Dela Skrivet 15 November 2006 Jag tycker att han ska skickas upp till rymden utan rymddräkt då få han ju dö med en vackersyn <_< PS.Jag menar det ifall jag måste dö hade det varit det sätt jag hade velat dö på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 han ska dö dö dö han dödade mitt land kolla vad som har hänt med mitt land irak den var fin först men tack vare handikapen som förstörde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 Jag finner det mer som amerikanarna som förstört Irak. Vilja till förändring skall komma inifrån och då skall utländska kärnvapenmakter hålla sig utanför. Under Saddams tid var Irak inte en demokrati, men det finns inget skäl att föra landet in i ett inbördeskrig för att få ett slut på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Varför sånt hat mot USA? Tror du alla självmordbombare är från USA eller att alla bilbomber är utplacerade av amerikaner.Nej dem är från Irak. Jag påstår inte att det är alla från Irak som förstör men till stor del. Men visst nog har amerikanarna också försört men inte deras fel direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Jag finner det mer som amerikanarna som förstört Irak. Vilja till förändring skall komma inifrån och då skall utländska kärnvapenmakter hålla sig utanför. Under Saddams tid var Irak inte en demokrati, men det finns inget skäl att föra landet in i ett inbördeskrig för att få ett slut på det. Fortsattit att låta Saadam utrota kurderna hade varit en bättre idé, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Föresten så är denna tråd OUT OF DATE. Eftersom hans straff blev döden, tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Jag finner det mer som amerikanarna som förstört Irak. Vilja till förändring skall komma inifrån och då skall utländska kärnvapenmakter hålla sig utanför. Under Saddams tid var Irak inte en demokrati, men det finns inget skäl att föra landet in i ett inbördeskrig för att få ett slut på det. Diplomati. Inte anfaller EU USA bara för att USA ständigt ignorerar de mänskliga rättigheterna och begår folkmord i fjärran länder, nej, utan man förhandlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Föresten så är denna tråd OUT OF DATE. Eftersom hans straff blev döden, tillslut. Men man kan ju diskutera andra saker runt ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Jo visst...Förlåt mig . Påtal om amerika tycker jag det var dåligt att amerikanerna gick till somalia. Dom sa något om att dom trodde al qaida var där så dom fick rätt att bomba... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.