Amaeli Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) Tänkte ha en lite cool bild. Men vet inte om den räknas som sexuellt anspelande. Kan ingen skriva upp reglerna. Denna syftade jag på. Redigerat 28 Augusti 2006 av MascarPone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 AAAH! BRÖSTET ÄR BLOTTAT! AAAH, VARNING FTW!!! Aja, tror inte att detr sja vara någon större fara att ha den. Kanske att en P9 dör, men skit i det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Dör, av vaddå? Blodförlust eller :lol: Nej det var verkligen ful humor. Tror faktiskt den bryter mot en regel, den med sexuellt nånting. Minns inte riktigt hur den gick... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Fråga en admin/moderator om du inte vet. Men jag skulle tro att det inte är tillåtet (kanske tas som erotic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Mjo, tänkte bara eftersom det egentligen är en tavla, så kanske det inte räknades som det. Får vänta på att någon mod/admin svarar. Jag tänkte typ, att regeln kanske mer gällde, när man visade könet och var utmanande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 bobbis ritade ju en naken tecknad bild och ja fick inte behålla den :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag uppfattar det som att den bilden bryter mot fuska.se's regler. "Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag tycker inte det passar in på någon av det där. Om jag skulle ha en bild på ett hårigt mansbröst, skulle det ju inte vara något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Jag kan garantera dig ett solklart nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Nej, den bryter inte mot reglerna, eller, nej du får inte ha den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 26 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 :huh: Undrar jag med... Hehe jamen då fick jag lite klart iaf. Kan ingen skriva ungefär vad som är tillåtet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 Inget naket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.