123spill Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Ja som sagt vart använder ni eran soft air gun? använder ni den aldrig eller ni kanske är ute och har krig med kompisar eller ja vad använder ni eran till??? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 använder dem aldrig nuförtiden, men för några sommrar sedan var dem ett hett ämne =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 Använder inte Soft Air Gun men det bästa stället skulle nog vara i en skog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 På baksidan av mitt hus brukar jag sjuta på pricktavlor och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 29 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2006 jag brukar använda min till en del filmer som jag och mina kompisar håller på med men annars så brukar jag inte använda den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 30 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Ok gör ni typ krigsfilmer eller? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Krig i skogen. Finns 2hus. Båda lagen för en bas. Jag har en shotgun, Glock17, och en M4A1'a. Perfekt kopia med 0.7 i kraftstyrka! Jag sätter på mig allt. Använder glock som reserv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag kör på baksidan av huset det ttyp skog precis bakom också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Jag skuter fåglar på baksidan,av huset asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 har inte soft air gun, gör det ont att bli träffad eller är den gjord för att man ska kunna skjuta på varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det gör inte så himla ont,en liten stund gör det det men sen svider det bara lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Det beror ju på hur kraftig den är. Min Sig Sauer p226 har kring 100 i utgångshastighet :P Brukar kriga mot kompisarna på sommarn ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.