Dave37 Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 han menar att sp.def. är ganska normal och att dom andra egenskaperna är höga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 September 2006 Rapport Dela Skrivet 8 September 2006 I motsats till vad ni säger, så går det att få tillbaka glömda attacker i GSC, närmare bestämt i Stadium 2. Man behlöver bara klara Gym Leader Castle R2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Ja, men hur lätt är det? Jag har haft det spelet sen det kom ut, och har inte klarat första rundan. x_X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 Ja, men hur lätt är det? Jag har haft det spelet sen det kom ut, och har inte klarat första rundan. x_X Svar.Det är inte lätt :D Har inte heller klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 9 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 jag har inte 2:an man på 1:an var jag på sabrina i R2 innan det börjades om.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 9 September 2006 Rapport Dela Skrivet 9 September 2006 jag har inte 2:an man på 1:an var jag på sabrina i R2 innan det börjades om.... Hur kunde det börja om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 10 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 September 2006 Något fel på spelet :( . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har klarat hela på 1:an utan poké ball master ball. Jag håller på med 2:an nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har klarat hela på 1:an utan poké ball master ball. Jag håller på med 2:an nu. Jaja kan vi återgå till ämnet?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 11 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har klarat hela på 1:an utan poké ball master ball. Jag håller på med 2:an nu. vad menar du med "utan poke ball master ball"? Har du inte klarat de eller så? Därför man måste klara alla steg + mewtwo för att komma vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 Jag har klarat hela på 1:an utan poké ball master ball. Jag håller på med 2:an nu. Oj, jag menar "Poké Cup" Master ball på R2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Ja, men hur lätt är det? Jag har haft det spelet sen det kom ut, och har inte klarat första rundan. x_X Svar jag har klarat det :D Tog mina silver pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg