Filiandor Skrivet 11 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 ta att den ska leta reda på ip auotomatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 11 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2006 Ja, då hittar den problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Använder man ej router kan man behöva stänga v sitt bredband/modem när man ska spela... med andra ord: Gå till bredbandet/modemet, dra ur strömkabeln... vänta 5-10 sek (under den tiden drar du ut ethernet-kabeln och stoppar in ethernet-kabeln från din Xbox 360), och stoppar slutligen in strömkabeln igen, går till 360:n, startar... Loggar in på ett Xbox Live account, om det fortfarande inte funkar, försök igen och igen och igen... och om det mot förmodan inte funkar nu, gå till den grejjen med lila bakgrund (längst till vänster) och problemsök ^^ Hoppas det går bättre nu Auf Wiedersehen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 13 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2006 Kommer inte ihåg...! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 14 Oktober 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2006 Jag vet så var det för mig förut med. Men du måste isåfall ta ur kablarna i en viss ordning som jag inte riktigt kommer ihåg. Men tror du ska typ göra så här: Stäng av modem/router och xbox 360. dra ur kontakten i båda och sen väntar du några sekunder. Sen så tar du och pluggar in kabeln i routern/modemet och sen så sätter du in i xbox 360, och så sätter du på modem/router och låter den jobba liten stund innan du sätter på xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 (redigerat) tHeNoOb Har jag som gamertag...! <_< Nu kommer jag ihåg..! Redigerat 21 Oktober 2006 av mosainagant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 21 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2006 mitt e LectorOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Kebab_Lord Skrivet 6 November 2006 Rapport Dela Skrivet 6 November 2006 Har tre :visslar: Men är mest inne på The_Kebab_Lord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 (redigerat) Gamertag:Msxmsx Lirar:Har massor av spel men lirar för det mesta Cod 2 och Halo 2 kommer att köpa THP8,Cod3 och Rainbow Six Vegas. Adda på bara :) Redigerat 7 November 2006 av msxmsx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 10 November 2006 Rapport Dela Skrivet 10 November 2006 mitt gamertag swe 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.